října 11, 2011

Začít a nepřestat.

Neumím moc vařit, ale peču hrozně často.
Toužím po tom vlastnit živou ovci.
Nejlepší část dne je noc, miluju hvězdy.
Neumím moc dobře lyžovat, lyžovala jsem jen dvakrát.
Nemám ráda papriku a zeměpis.
Mám arachnofobii.
Jsem závislá na The Big Bang Theory.
Miluju předělávání svého pokoje.
Nosím každou ponožku jinou.
Sukně nosím raději než kalhoty.
Pár let se už učím německy, ale ani se nedokážu zeptat : Kde je tady benzínka?
'Nejím borůvky jen proto, že mám potom fialovou pusu.
Kousala jsem si nehty do srpna dvatisíce jedenáct.
Polárkový dort sním na posezení.
Už dvoje letní prázdniny jsem si psala každý den deník.
Neumím si představit život bez mobilu, miluju esemeskování.
Nikdy jsem neměla klíště.

Možná jsem a možná ne.
danielle m.

Žádné komentáře:

Okomentovat