listopadu 13, 2011

Tebe.

Nakonec jsem včera jela na Worshipy i přez strach ze setkání s panem eM. Když jsme za tmy neosvětleného sálu vcházeli jako zpěváci na podium všichni v černém se žlutými doplňky, honilo se mi hlavou, kdo tam v tou hledišti asi sedí. Zda-li přijeli mí rodiče, zda-li přijel i děda. Jestli je tam pan eM, lidé očekávající něco velkého, lidé, kterí chodí pravidelně. A jak jsem se i já dostala do místnosti plné lidí, blesklo mi hlavou : hlavně se usmívej a nemysli na to, kdo se na tebe dívá. A tak jsem si to užila. Vždy se ještě za tmy dívám dolů, a když se pomalu začnou rozsvicovat reflektory, zvednu hlavu s úsměvem na tváři a začnu radostně zpívat. Nezapomenutelný zážitek.. Nakonec setkání s panem eM nebylot ak děsivé. Bavili jsme se úplně normálně, stále jsme oba měli nějaké nejapné poznámky, a když přišel eR vtipkovala jsem z nervozity ještě více. těším se zas na další PTD, celý víkend s ním, hmm hmm. Musím si sebou vzít hodně čokolády a sbalit toho krásného větnamce! :D hamiňami hamiňami hamiňami.
Cause you're hot, than you're cold, You're yes, than you're no, You're in, than you're out, You're up, than you're down, You're wrong, When it´s right, It's black and it's white, We fight, we break up, We kiss, we make up.

Navíc jsme natáčeli na nějaké video, které bude o tom, co vlastně Worship je, tak až bude hotové dám vám ho tu. Každý musel číct do kamery: tebe a ukázat. Tak uvidíme, co z toho bude :D Doufám, že tam vypadám roztomile :D hihi. Pro uvolnění napjatého nedělního dne si pusťte toťto (na videacesky.cz to najdete i s českýma titulkama ;)) :

1 komentář: