prosince 12, 2011

Dokonalý víkend.

 Znovu použiju větu od Christie, která se na mě doufám nebude zlobit O:) Následující text může být pro nevěřící čtenáře zvláštní a možná nepochopitelný. Kdo se rozhodne tento článek nečíst, rozhodně se podívejte na článek minulý :)) Dokonalé video.
Tento víkend byl něčím výjímečný. Stejně jako jiné tři v tomto roce. Možná jste už ode mě slyšeli, že jezdím na křesťanskou víkendovou akci PTD (pošli to dál). Je to takový kurz na 2 roky, 4 setkání za rok v rozmezí několika měsíců. Tento víkend to bylo tedy již 4. setkání a bylo něčím jiné. Možná to bylo tím, že byly přednášky na téma, které je pro mě aktuální (církev, vztahy, metoda keizen, jak číst bibli, loď,..), možná tím, že jsem obnovila stará přátelství a navázala nová, možná kvůli úžasnému večernímu programu v sobotu, kdy nám kluci dělali číšníky, možná pro spánek s úsměvy, možná kvůli té hře na mém mobilu, možná kvůli sedačkám na chodbě, možná kvůli dlouhým rozhovorům, možná kvůli smíchu, možná kvůli Bohu, který nám tohle všechno dává a chrání nás, protože mu na nás nesmírně záleží. Možná kvůli tomu všemu jsem byla tento víkend opravdu šťastná. Děkuju všem zúčastěným.
Děkuju taky Ondrovi, který o víkendu fotil. Na první fotce vidíte mě a bratra, jak sedíme na přednášce a na druhé fotce botník, což je asi jasné, ale tak pro ujasnění :D těším se na únorové setkání, a na ty tři další.

3 komentáře:

  1. Já ti závidím! A taky strašně přeju :)
    Prvně jsem si myslela, že to jsou fotky postahované tak někde z internetu (we♥it apod.) a pak si říkám - nejsou to vlasy tvého bratra? (ač jsem ho neviděla snad dva roky) A pak mě napadlo, jestli to vedle nejsi ty :D
    Opravdu povedené fotky - i když asi teda nechválím tebe, ale nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec se nezlobím! Moje věta není patentovaná, takže jí asi může používat kdokoli....
    Rozumím že jsi se měla skvěle. Já se taky vždycky z takových akcí vracím pln elánu a nadšená. ;)¨
    mám tě ráda.

    OdpovědětVymazat