prosince 16, 2011

Je to tadý.

 iGoogl hlásí sníh, doufám že se ani tentokrát neplete. Hrozně bych chtěla aby začlo sněžit, i přesto, že tam kam jedu sněží až se práší. Mohlo by tu nasněžit, abych se až na vánoce přijedu, mohla válet ve sněhu a dělat andělíčky. Protože to se na vánoce prostě dělá.
 Nesněží, a tak nemám žádné zimní fotky. Proto jsem je musela ukrást z we♥it. Jsou úžasné.
 Ale pojďme k věci, píšu, protože odjíždím na týden do Itálie. To zní mnohem lépe než kdybych řekla, že jedu na hory :D To může být klidně i Praděd, což je místo, kde jsem lyžovala poprvé a naposled, takže se docela bojím, že už jsem zapoměla jak se to dělá. Držtre mi palce.
Balím se, přemýšlím jaké filmy s sebou vzít, kolik tlustých ponožek, kam dát adventní kalendář, kde nacpu přilbu, zda-li vzít medvěda či ne, ale nezoufám si. Těším se. A nebojím se fňukání při odjezdu, bude totiž štědrý den a já se už teď nemohu dočkat, až rozbalím ty dárečky, co jsem dnes dostala od svých úžasných kamarádek :)) Co mi hodně chybí je válení se ve sněhu se svým milým :( Není to fér.
Tak se tady mějte krásně, čtěte všechny moje články a pište komentáře O:) Děkujů.

9 komentářů:

  1. Budeš nám tu chýbať :( Nezabudni urobiť veľa fotiek a dúfam,že prídeš celá zdravá a živá :)) Uži si to tam! Prajem ti krásne Vianoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Víš co máš udělat až dorazíš, že? Nedočkavě sedím u mobilu! Ať tě nesrazí vlek :*

    OdpovědětVymazat
  3. My se taky ve třídě hádáme, ale to je tak všude. :) Moc si to užij a dávej na sebe pozor. :) Krásné vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, tak do itálie! moc si to tam užij!

    OdpovědětVymazat
  5. jo a s těma rámečkama kolem fotek... víš, myslím, že to má každá šablona jinak a že se to měnit nedá, ale možná že taky jo, i když to nikde nevidím a taky jsem to kdysi hledala. já mám šablonu okno s výhledem hned tu první, kdyby to to nějak pomohlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Užij si to tam! :)) Taky bych ráda jela na hory. Ach. ;)
    A až přijedeš, tak tě přijedu navštívit a dostaneš další dáreček, huhů, už se těším na naše malé druhé vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. P.S. kde zmizelo tvoje úžasné záhlaví?

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to tu moc pěkné a užij si to tam!! :)

    OdpovědětVymazat