prosince 01, 2011

Svátek slaví první čokoládka!

A je to tu. První prosinec. Oficiálně všichni dnes konečně mohli vzít do rukou, tak nedočkavě vyhlížící věc plnou tajmených okének. Já si na to vzpoměla až ve škole, domů jsem přišla před hodinou a konečně jsem se k tomu dostala. Ještě zabalený kalendář jsem vám vyfotila.
A potom jsem slavnostně otevřela první okénko a spatřila parádní svíčíčku. Možná je to dělané pro děti, ale já si myslím, že se to hodí do každého věku. Můj bratr neuznává Vánoce, a tak všechny okénka vyjedl již 28.11.
Máte taky kalendář? A jestli ano, jak jste se těšili na první čokoládku?
Nadešel čas jít do knihovny a já už mám 2 ze 4 knížek, co jsem si půjčila, okoukané. Při tréningu obou polovin mozku jsem zjistila, že buď jsem úplně hloupá nebo není vhodné luštit to při sledování Přátel. Knížku Až tak moc tě nežere jsem si půjčila kvůli nadšenosti z filmu, které je natočen podle ní. Film je úžasný, knížka dost divná. Obsahuje kapitoly s otázkami na různé téma (ohledně vztahů) a nějaký Greg na ně dámám odpovídá. Každá odpověď vždy obsahuje větu "prostě tě až tak moc nežere". Já osobně si myslím, že neexistují lidé, kteří by takhle pitomé rady potřebovali, doufám v to. Osobně dávám knížce 2/10. Dva body jsou za to, že jí napsali a díky tomu vznikl skvělý film, ve kterém hraje i má oblíbená Jennifer Aniston.

10 komentářů:

  1. Tú knihu by som asi nedokázala čítať,až tak ťa nežerie :D Na kalendár a prvé okienko som sa veľmi tešila,tiež som tam mala niečo také guľavé ako ty.Vlastne ani neviem čo to bolo,hneď som ju zjedla .D

    OdpovědětVymazat
  2. můj kalendář má v moci má sestra :-( v kopřivnici, že??? :-(((
    jsem nevěděla, že máš tu knížku :-P je blbá? já si ji chci taky přečíst :-(

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem ten kalendář vždycky celý snědla:D nikdy se mi nechtělo čekat až na 24.prosince:D

    OdpovědětVymazat
  4. já ještě kalendář ani nemám, většinou ho dostaneme až na Mikuláše a tento rok myslím, že ani nebude.. mně ty čokoládky nechutnají, takže to nemá cenu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kalendář je super ! já ho nemám na čokoládky ale mam jakoby kapsář a mamka mi do těch kapsiček vždycky něco koupí ... tento rok ale nemám nic :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Kalendář je fajn, ale ty čokoládky v tom jsou takové divné moc mi nechutnají. ty má teda jiný než já tak bude čokoládka v něm možná lepší. ;)
    Děkuju za inspiraci! Snad to kní žku až tak moc tě nežere bou mít u nás v knihovně. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Plánovala jsem si koupit adventní kalendář, žel jsem to nějak nestihla a teď už ho neprodávají... Tak někdy příště .)

    OdpovědětVymazat
  8. kalendář jsem myslím měla i minulý rok..? Jo, měla. Dostávám ho vlastně vždycky k mikulášovi - takže ho možná i mít budu. jinak, máš skvělý prsty! (úchyle..) ne, fakt. ten trénink nezní tak špatně, ale myslím, že bych skončila stejně. já si minulý týden půjčila nějaké iq testy a vyšlo mi, že mám iq 180, tak mě to taky celkem odradilo (vlastně už tu knížku nemůžu ani vidět) .D

    OdpovědětVymazat
  9. Já ho ještě nedostala. Vždycky čekam až na Mikuláše..tak doufam že něco nadělí i letos.Jinak nejlepší je toho 5. smět sníst 5 čokolád :D

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. V úterý doberu antibiotika a pudu do školy. Mě by se to nejvíce hodilo asi ve středu. Do kolikati máš?

    OdpovědětVymazat