ledna 05, 2012

Birthday wishlist.


Jo, před chvílí byly Vánoce, dostala jsem plno krásných věcí, ale mé narozeniny se blíží (což můžete sledovat v menu v počítadle :D). Huhů. Přemýšlela jsem nad tím, co bych si opravdu moc přála, a co mě jen tak napadlo, že by se mi líbilo. Co bych opravdu chtěla je zrcadlovka. Nikon D5100. Ten jistě nedostanu, ale plánuju si najít na aukru nějakou jinou zrcadlovku, mnohem levnější a to by mohlo vyjít, ale je mi jasné, že pokud si zvolím tento dárek, nedostanu už nic jiného. Další s vysněných dárků je oveška Shirley (dostala sem na vánoce dokonalou Shaun, a tak můžu mít postupně celou farmu :D), stativ a zlatý řetízek s hodinkami (h&m). Perlové náramky (reserved) jsou prostě k sežrání. Nejsou zas takový vydřiduch a přeju si i menší věci jako jsou bonbonky Jojo lekorky a ty, co jsou ze všech nejlepší Pico-Balla Haribo. Z kosmetiky by mi udělala radost sada šampon+kondicioner Dove (dostala to teď maminka a je to prostě super!) nebo od oriflame z nature secret tělové mléko a krém s vůní kokosu, protože miluju kokos. Děkuju předem všem, co mi za 2 měsíce pogratulují :))

2 komentáře:

  1. picco-balla jsou nejlepší bonbóny♥
    btw. přeju ať ti to s tou zrdcadlovkou výjde:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam. :D Taky jsem si říkala, že bych si našla zrcadlovku na aukru. :) Snad ti to vyjde. :)

    Alisce http://arnostale.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat