ledna 13, 2012

Sytost a sitost.


Je pátek třináctého a celý den je báječný.. Přiměřená známka z bioly, radost z darování, super známka z angličtiny, neuspěchaný příchod na vlak, odpoledne začlo brutálně sněžit, tatínek koupil margotky (které jsou přesně pro dva lidi, protože margotku, tu nikdy nesníš sám) a další kofolu, krásně jsem si uklidila pokoj a znovu přemístila počítač (:D), právě s bratrem vytváříme film (tvořený fotkama rychle jdoucíma za sebou, pracovní název: židle) a jediná věc, co mě štve, je že se ta baterka do foťáku nabíjí strašně pomalu :/

BLOGLOVIN     FORMSPRING



A máme tady zase výměnný post. Tentokrát jsem si půjčila bezvadné triko s Popcornem a šedý šátek (který jsem zkombinovala s bílým, jenž také není v mém vlastnictvím - patří mamince). Sestřička si půjčila basketbalovou mikinu z ny a tyrkysový svetřík ze sekáče :) Tenhle systém se mi moc líbí :D

6 komentářů:

  1. u nás snežilo len pár minút,aspoň som mala čo robiť v škole,pozerala som do okna :D tá mikina je nádherná :) ten film môže byť zaujímvý

    OdpovědětVymazat
  2. U nás svítilo sluníčko a najednou chumelenice :D Ale jen chvilku a teď už je všechen sníh rozpuštěný. Moc ti to tady sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. u nas snezi akurat teraz :)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. krásný šátek,sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten dvojitý šátek je fine! a ta zasněžená fotka je super! a na film už se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky to tak máme se ségrou:D Skvělý systém. Jinak ti to sluší a ten šál je nádherý:))

    OdpovědětVymazat