února 04, 2012

CHAIR

A je to tady! Film i s hudbou je konečně hotov. Nevím, jak dlouho vám ho už slibuji. Ale na tom nezáleží. Dnes se dodělala hudba, vše spojilo a ikdyž kvalita nestojí za moc.. myslím si, že jako náš první "film" je to dobré :) Mě už otravuje se na to furt dívat :D viděla jsem to hoodněkrát při tvoření, ale vy se rozhodně podívejte několikrát. Poprvé si nevšimnete všech detailů ;) Máme naplánovaný další film ;) trochu z jiného soudku. Možná v něm dokonce budu hrát (hihi). V tomto filmu jsem fungovala jako režisér techniky a fotografií (kamery). Občas jsem mluvila do scény, ale ne nějak moc ;) Tak ať se vám líbí :) pokud ano, můžete nám to dát vědět na YouTube, děkujeme.


Během večera přidám fotky z natáčení, teď jsem totiž na druhém počítači. Večer máme filmáč, tak jsem pekla buchtu, snad bude dobrá :D Těším se. Nejen na buchtu. Nezapomeňte na GIVEAWAY (najdete v menu) a užijte si víkend :)

10 komentářů:

  1. je to dobré, správně ujeté! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Bože na nebi! to je skvělé! musím to pustit všem ve škole... to asi ocení totiž jen stejně divní lidi, jako jsme my, trošku mi to připomíná Andaluského psa /http://www.csfd.cz/film/1112-andalusky-pes/ a taky Jámu a kyvadlo, je to surrealismu s trochu dada. Vážně super mí úžasní sourozenci!

    OdpovědětVymazat
  4. :O :O :O
    nechápu.
    dokonalé.
    Víc ti k tomu ve svém úžasu nemůžu říct. :O

    OdpovědětVymazat
  5. wáu! je to úplne super! a ak som správne videla,je to vlastne spravené z fotiek? ak áno,nechcem vedieť koľko ich bolo :D

    OdpovědětVymazat
  6. neskutočné!!!! :o

    OdpovědětVymazat
  7. Nejlepší film co jsem kdy viděla!!!! :-))))

    OdpovědětVymazat