února 20, 2012

DIY : Krajkovaná kabelka


Už delší dobu mě štve jedna moje kabelka. Koupila jsem ji před několika lety a tehdy byl ten potisk vážně super! Ale teď, je hrozný :D Našla jsem doma plnou krabici krajek a rozhodla se, že s ní něco provedu. A tady máte výsledek.. :)


Pomůcky: Budete potřebovat nějakou starší kabelku s divným potiskem, nebo prostě něco, co chcete vylepšit. Nůžky, nit, různé krajky, špendlíky a větší kus látky, kterou zakryjete bývalý potisk.

Postup: Na tašku si přišpendlíme kus látky a zadním stehem ho přišijeme. Dáváme si pozor, abychom nepřišili druhou stranu tašky (stalo se mi to 2x :D). Naaranžujeme krajky, přišpendlíme a přišijeme k tašce na pravé i levé straně. Potom stačí každou krajku ve středu horního lemu přišít na jednom místě, aby se neodchlipovala, ale možná by bylo lepší přišít celý horní lem. Tadá.


Inspirovalo mě to a na triko, které už nemám moc ráda, jsem si přišila krásný kus krajky. Hned je o moc hezčí. Plánuju si ušít celou krajkovanou sukni. Kdyby se to povedlo, určitě se podělím o návod ;)

6 komentářů:

  1. je to super,to poznám také objavenie vecí ktoré sa ti niekedy zdali úplne skvelé :D

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to krásně, ale silně se obávám, že kdybych se o něco podobného pokusila já, byla by ta kabelka zrovna na vyhození :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle kabelku mám taky doma, jako malé se mi strašně líbila, ale teď? No hrůza ;D Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. áááá, že mě to nenapadlo, když jsem před měsícem dávala pryč starý látkový tašky a kabelky?! :D

    OdpovědětVymazat