května 12, 2012

Are you really here or am I dreaming. I can’t tell dreams from truth.

Celý týden je krásně a já mám chuť zpívat. Hvězdy jsou dokonalé. Východy slunce mizí v červáncích. Jsem opravdu velmi ovlivňována přírodou. Prostě to tak je. Mění mi náladu. Právě teď jsem prostě šťastná, bezdůvodně. Máme slíbeno, že budeme chodit kreslit ven, tak se těším. A taky na filmovou noc u nás ve škole, huhuů. Dneska vyšel poslední díl páté serie TBBT. Doufám, že to není úplný konec. Zítra se na něj kouknu.. Tento outfit jsem měla ve středu. Bylo mi hrozné horko v těch kalhotech, ale to už tak bývá. Mám připravené jedno DIY. Tak uvidíme, jestli ho sem dám nebo ne.. Krásný den přeji.
Chcete DIY o zvláštní šperkovnici?


| top - reserved | jumper - ??? | jeans - h&m | brecelet - diy | bag - colection italy | shoes - asylum comfort |

10 komentářů: