května 02, 2012

I can be your china doll.


Už není tak krásně, ale i přesto jsem zůstala u šatů. Má to jeden důvod, ale ten si nechám pro sebe. Psali jsme dnes s občanky a mám za jedna. Mám radost!! :D K dnešnímu počasí by se opravdu hodilo "aprílové". Chvíli prší, chvíli je horko. Právě teď je sluníčko a teplota přijatelná. Mám chuť jít běhat.. 

Není třeba zmiňovat, odkud co mám, neboť pouze boty jsou staré 2 roky, vše ostatní nejmíň 30 let.
Děkuju fotografce, že mě zvládla fotit, i přesto, že jsem "stydlín".


8 komentářů:

  1. wow!Moc Ti to sluší, jsi krásná!Ty šaty jsou boží,chci taky takové!!*
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi ti to pristane,si krásna ako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné šaty, nádherný účes, ndherné fotky. :) Jsi úchvatná, má milá! .)

    OdpovědětVymazat
  4. krasny saticky :-)

    u me na blogu zrovna probiha giveaway, tak pokud budes mit chut, zapoj se, zvu te :-)

    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat