června 29, 2012

Nothing else matters.

Stále tomu nemůžu uvěřit. Tenhle rok uběhl nejrychleji. Jsou prázdniny, dneska byl poslední den a, i když vám to asi bude připadat divné, já nemám radost. Mám školu ráda a ke konci se i naše vztahy velmi zlepšily.. Doufám, že se přes prázdniny zorganizuje spoustu společných aktivit! Protože mi budou ty dva měsíce chybět. Uklidňuje mě aspoň to, že v září je uvidím zas :D Se svým výsledkem jsem velmi spokojená, dvě dvojky, na konci devítky, na osmiletém gymplu, hmm, jsi šikulka. Navíc jsem dostala diplom za výborný prospěch, práci pro školní časopis, pomoc a aktivní účast při kulturních akcích školy ^^ mám hroznou radost!! :D Dále už jen pár fotek k událostem tohoto týdne.. A jak jste dopadli vy? :))

PS. Dostali jsme v cukrářství zmrzlinu zdarma, protože jsme neměli žádnou trojku, chuchuu :D


| dort, který jsme s Coco věnovaly našemu nejlepšímu učiteli angličtiny, kterého už nebudeme mít | nejskvělejší člověk na světě | po vysvědčení jsme byli se třídou na pizze a já měla kofolu, huhuu | já s dortem (fotka pro Včelku :D) | moje pizza | odpoledne u mě byla Coco a já ji fotila (u ní asi uvidíte zítra ;)) | v týdnu jsme byli v čističce odpadních vod | 

Omlouvám se za stálé články randomů, ale ještě jeden přibude. Je konec měsíce a to znamená - fotky z ostružiny.. ;) Užijte si prázdniny!!

11 komentářů:

  1. máš nejlepší random fotky! a ta pizza vypadá moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu Šári, a já jsem ráda, že jsi se vrátila! :))

      Vymazat
  2. na té druhé fotce jsi neuvěřitelně moc krásná:)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně tě chápu, já to cítila stejně, akorát mě už se to nevrátí... Jsem ne základce... :( Ale na druhou stranu bude zajímavé jít teď na úplně novou školu...! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, má to zase jiné výhody, nevýhody ;))
      a sluníčko, kdy my se uvidíme? :P

      Vymazat
  4. milujem randomy a tvoje sú skvelé<3

    OdpovědětVymazat
  5. kofola je skvely piti, a dve dvojky jsou ok ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s tebou, proč konec musí být zrovna teď? :D Mám pocit, že jsme zrovna jako třída začali tak nějak vycházet mezi sebou skoro všichni ... ale tak zase jsou dva měsíce volna, tak si nestěžuju :D. Krásné prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat