října 08, 2012

I love you and airplanes.

Venku je asi 6°C a já chodím v takových sukních, no nejsem blázen? Myslím, že větší blázen je náš učitel tělocviku, který nás nutí v takové kose běhat. Ale né, já běhám ráda. Dneska mě to opravdu bavilo. Jen kdyby mi nebylo v těle horko a ruce jsem měla zmrzle tak, že vypadaly, že každou chvíli odpadnou.. Poslední dobou stále něco šiju, včera jsem si ušila tuto úzkou černou sukni, kterou si už asi vezmu zase až na jaře. Ušila jsem ještě dva obaly na mobil, další sukni (květinovou), přišila jsem si srdíčka na lokty na jednom svetru, vyrobila jsem přívěšek na řetízek, zúžila jsem si košili a na vše (téměř) vám postupně odhalím návody. Momentálně je toho ale příliš k učení, a tak nestíhám dokumentovat výsledky. Doufám, že se vám daří organizovat si čas lépe.

| cardigan - united colors of benetton | t-shirt - cherokee | belt, pearls - ??? | skirt - diy | shoes - graceland | 

7 komentářů:

  1. aj ja chcem byť taká šikovná ako ty ;) a mať tvoju postavu :DDD vyzeráš vážne skvelo a táto sukňa ti vážne sekne

    OdpovědětVymazat
  2. teším sa na všetky tvoje výtvory,si úžasná! a tá sukňa ti strašne pristane

    OdpovědětVymazat
  3. diy královna :-D já chci taky šít a vyrábět! A už vím, z čeho si udělám to psaníčko! Z martinovi koženky :-D

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsi prostě dokonalost sama:)

    OdpovědětVymazat
  5. Strašne krásna kombinácia, luxus. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inak. :D Aj nás v tomto zimnom počasí nútia behať. A vážne tomu nerozumiem. :D

      www.vida-cotia.blogspot.com

      Vymazat