prosince 09, 2012

Did I disappoint you or let you down? Should I be feeling guilty or let the judges frown? Cause I saw the end before we´d begun.


| coat - tally weijl | shoes - graceland | pants - ??? + diy |

První focení zimního outfitu tuhle sezónu. Byla strašná zima, fakt žejo. A ani v tom kabátě mi nebylo teplo. Chyběla mi šála, ale zatím nemám takovou, která by se k těmto červeným kalhotům hodila. Máme je doma už dlouho, ale byly mi velké, a tak jsem se včera konečně rozhodla, že si je zužim. Vypadá to mizerně, ale co :D Každopádně jsem dnes nafotila svůj pokoj, a tak v blízké době o něm čekejte článek, konečně jsem ho dodělala, yes! Krásný další školní týden. Já se opravdu nemůžu dočkat! Ach jo. Už aby byly Vánoce.

4 komentáře:

  1. Ty kalhoty jsou super.
    Taky sháním nějaké červené! :)
    Jéjé, nadpisem článku si mi dala tip, jaká písnička je pro mě dneska vhodná, při mém momentálním rozpoložení:D

    OdpovědětVymazat
  2. vůbec nevypadají hrozně a máš v nich pěknou prdel! :D což v sukních moc nejde vidět, tak jsem ti našla aspoň nějaké plus pro kalhoty, když je tak nemáš ráda :D

    OdpovědětVymazat
  3. zadeček jako jablíčko :-D těším se na tu tvojí bělobu v pokoji!

    OdpovědětVymazat