prosince 17, 2012

Little Christmas with my boyfriend.


Jelikož už nebude jindy kdy, slavili jsme dnes s mým chlapcem Vánoce. Koukali na Šťastný a veselý Madagaskar, vánoční díl Big Bangu, jedli cukroví, poslouchali vánoční písničky, užívali si pohody. Co jsem mu dala uvidíte až po Vánocích v článku o všech dárcích, které letos daruji. Co jsem dostala vám neprozradím, protože je to nejvíc skvělé, chá ! :D :P Těšíte se na Vánoce? Taky vás tak štve, že není sníh? :/ Ach jo.
Můžete se mě ptát na formspringu.

7 komentářů:

  1. Já jsem ráda, že není sníh, nemám ho ráda, brrr:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa to tiež veľmi štve!:/ Už sa asi nikdy bielych Vianoc nedočkáme.

    pozývam ťa na giveaway na mojom blogu!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež by som chcela biele Vianoce :/.
    Ale no, pochváľ sa, myslím, že všetky sme zvedavé! :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. no som zvedavá čo si dostalaa, presne aj mňa štve ten sneh :/ už na Vianoce nebol ani si nepamätám :/

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě mrzi že nebudou bílé Vánoce ale doufám že jste si to s přítelem uzily;) mrkni na nás blog❤

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo. To je sladký!
    A All i want for Christmas is you! je nejvíc kýčovitá, ale zároveň pro mě nejvíc Vánoční písnička!)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě vadí že sníh není:/ ,ale nikdy nejdou vánoce ze snehem:D

    OdpovědětVymazat