ledna 15, 2013

He looks like an elephant.


Ikdyž se vám to možná nezdá, změnila jsem trochu design. Přepsala about me, přidala záložku scrapbooking, udělala nové What I want catch before I die, změnila barvu písma i odkazů (nic podstatného, co? :D), zpřehlednila archív blogu, a co jsem dělala nejdýl bylo vybírání fotek na nové menu, ale nakonec jsou dost podobné těm minulým, i tak jsem spokojená. Zase tak rok to nebudu měnit, jak se znám.Vždy vše co nejjednodušeji a přehledně. Snad se v tom vyznáte a je to opravdu přehledné :) V záložce about me najdete navíc i odkazy na články o mě, které by vás mohly zajímat. Scrapbooking, zde budu přidávat inspiraci ke scrapbookům i své vlastní stránky ze scrapbooku. Záložka art je plná hudby a výborných blogerů. Dairy je rubrika úryvků z mého života. Diy, návody na vyrábění věcí i jídla. Záložka from BB obsahuje fotky focené BlackBerrym (menší kvalita, ale i menší předchystanost fotek - mobil mám u sebe stále, narozdíl od foťáku). My flat, záložka článků o mém reálném i vysněném pokoji/bytě. Odkaz na můj tumblr a v contact me najdete 7 možností, jak mě kontaktovat/někde najít (formspring, tumblr, blogger, bloglovin, weheartit, fashiolista, email). Pokud byste mě a můj blog chtěli podpořit, můžete si na svůj blog přidat můj ,,banner" (Want to help support MAYBE I AM?). Jak se vám líbí nový design blogu? :)

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhled je krásný.. A udělat něco takovýho by mi trvalo roky :D takže ten muj bude prostě furt nuda :D jedinou vítku mam a to - zvyraznit pismo. Třeba i o ton. Ale ta svetle seda se mi strašně blbě čte a navíc splývá s pozadím stejně tak ta ružová. Vypada to sice pěkně, ale nemá to ostrý přechod. Ale duležite je jak ty to chceš mít... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za připomínku, záleží asi na monitoru, protože já to vidím dost tmavě, mám starý monitor a má vysoký kontrast, ale asi to písmo vážně trochu ztmavím, kvůli ostatním monitorům ;) děkuju.

      Vymazat
    2. teď už se to čte líp, děkuji :)

      Vymazat
  3. máš vážně úžasnej design!)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě tě strašně potěší, že mám na sobě stejně růžové spací tričko :D
    Moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš to moc hezké! Jako vždy!

    A mám pro tebe speciálně písničku... http://www.youtube.com/watch?v=8gmmekf3VqM&list=WLF6661C6EFB0F3603 letadlovou

    OdpovědětVymazat