února 24, 2013

Happy Birthday to me!


Tak jsem zase o rok starší. Už mi není sladkých šestnáct. Ach jo. Ale co. Jsou to zase nové možnosti, příležitosti a jistě na mě čekají další skvělé zážitky! Jak bych zhodnotila tento rok? Nezačal zrovna slibně. Později se však vyvinul velmi dobře. Byla jsem přijata na dvě školy, zažila skvělý projekt ve škole (to bylo fakt něco! :D), byli jsme se třídou v bludišti, začla jsem se bavit s trochu jinými lidmi, navštívila jsem pár skvělých akcí, absolventské koncerty mých kamarádů, Filmovou noc ve škole, budovu českého rozhlasu, několik poutí, poslední setkání PTD, měla jsem výstavu s bratrem, dědou, Sifkou a tou ženskou s koňma :D, začla jsem zpívat ve školním sboru, vyšla jsem Lysou, užila si spoustu psacích párty, zamilovala se znovu do hry na klavír, hlídala malé děti, naučila se střílet z luku, byla na táboře jako vedoucí, bláznivě se zamilovala do Hrdiny, byla na opravdovém hokeji, byla unešena z letadel na dnech NATO, promrzla, když spala na hradě, zažila spoustu skvělých věcí s Hrdinou, sestrou i bratrem, naučila se poznat 150 kytek a už to zapoměla, nafotila miliony fotek, smála se, smála a smála. Vynikající rok, opravdu. Těším se na další takový!
Jak jste si ten rok užili vy? :)

16 komentářů:

  1. Všetko najlepšie Ti prajem :)) Veľa úspechov v blogovom aj osobnom živote :))

    OdpovědětVymazat
  2. všechno nejlepší:)) ber to pozitivně- za rok ti už bude 18 a budeš moct všecko:D:) mě bude teprv v létě 15:/:D

    OdpovědětVymazat
  3. všechno nejlepší přeju:)!
    snad sis dnešek pořádně užila, protože to byl tvůj den a patřil jen tobě:) a tak ti přeju ty nejdůležitější věci - zdraví , štěstí a lásku a pak věci, co si prostě jen přeješ a aby jsi se měla ještě líp, jestli to snad ještě jde:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nejlepší a do nového věku, hodně krásných a příjemných zážitků taky hodně zdravíčka ;-) moc se mi líbí tvůj blog a články o těch ani nemluvím, vždy si ráda prohlédnu fotky aji počtu, moc mě to tu baví ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee,tak to všetko najlepšie danielle :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné narozeniny, ať už je každý rok ve Tvém životě skvělý jako tenhle! ;) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hepy Bí-déj Danielko =)** Ať je tenhle rok zase o něco lepší =))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné narozeniny! :) Ať se Ti jen a jen daří! A líbí se mi Tvůj přístup - pěkně si vyjmenovat, co na tom roku bylo fajn :)

    A i kdy to zní jako úplně trapná reklama - pořádám něco jako "giveaway" o náušničky z fima - kdybys měla zájem: http://mojeobludarium.blogspot.cz/2013/02/prvni-obludna-hogo-fogo-soutez-o-hrasky.html

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, všechno nejlepší! :) Ať ten další rok pokračuje stejně tak dobře – nebo ještě líp.

    OdpovědětVymazat
  10. Jé! Všechno nejlepší :)).

    OdpovědětVymazat
  11. na mém blogu je GIVEAWAY tak budu ráda ,když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  12. blahopřeju, vidím, že jsi měla za ten rok o zábavu postaráno) tak ať je následující rok ještě lepší!

    OdpovědětVymazat
  13. všechno nejlepší! ať se ti daří a máš se krásněji a krásněji :)

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší a nekrásnější! ^^

    http://sweetenyourtea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. všechno nejlepší dodatečněěěěě <3

    OdpovědětVymazat