února 19, 2013

They loved each other more than million.


Jsem zaujata stínem z vycházejícího slunce. Opečovávám mimko. Nosím stále stejné oblečení (protože miluju ty kalhoty, válenky mám ve škole jako papučky, i když proti tomu stále někdo něco má, již téměř nenosím jiná trika než v bílé barvě a ten svetr je prostě boží). Scrapbookuju a těším se prázdniny, které máme příští týden. A taky budu mít v neděli narozeniny, chuchuu. Asi půjdeme na bowling. Yes! Stejně to projedu :D
Jak si užíváte únoru vy?

6 komentářů:

  1. Scrapbook vypadá zajímavě! A nic si z toho nedělej, já taky v týhle kose nemám náladu vymýšlet nějaké outfity :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vše nejlepší k tvým nedělním narozeninám ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, to miminko musí být krásné:) a taky chodím v pořád tom samém oblečení:D

    OdpovědětVymazat
  4. ten tieň je úžasný :) krásne fotky a vopred všetko najlepšie danielka!

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné :)
    já taky pořád chodím v tom samým :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky:) Já jsem už měla prázdniny a za týden mám svátek tak jsem pozvaná kamarádkou do kina:DD

    OdpovědětVymazat