dubna 11, 2013

My Scrapbook : February

K té kartě. Nakonec jsem ji zkusila dát do adapteru, který dříve nefungoval a funguje. Takže mám konečně fotky! A tak vám po dlouhé době mohu ukázat stránky ze svého diářového scrapbooku. Jsou to fotky za únor. V blízké době vám ukážu i stránky z března. Byla bratrova výstava, koupila jsem si bílé válenky, které nosím denně, jezdila jsem k Hrdinovi, jedla rukolu, ještě se těšila ze sněhu, učila se, dělala si wishlist na narozeniny, starala se o mimi, hrála si s mimi, smála se na mimi, oslavila své 17. narozeniny na bowlingu s kamarády i doma s rodinou, jarní prázdniny strávila se svou sestřičkou, šla s Hrdinou na Lysou a opravdu ji vyšla :D, užívala si poslední měsíce s Kateřinkou a stále se smála. Joo, byl to fajn měsíc. Jak jste si ho užili vy? :)

12 komentářů:

  1. to je také nádherné! viem že mimi nechceš moc zverejňovať a tak ale smiem sa spýtať,to je tvoj súrodenec? :) pochopím ak nebudeš chcieť odpovedať :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lizzy, není :) jsme pěstouni na přechodnou dobu.. ;) je u nás jen na chvíli, dokud se nerozhodne, kdo ho adoptuje :))

      Vymazat
    2. Jé, to je úžasné! Máte můj obdiv.

      Vymazat
    3. jee,to je vážne skvelé :) vy ste skvelí!

      Vymazat
  2. Danielko, moc pěkná práce =) Miminkovská stránka se mi líbí ze všech nejvíc! =)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano:D I včera, jak si měla tu modrou sukni:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já modrou sukni nemám! O.o nebyla světle zelená? :D

      Vymazat
  4. Jo tak světle zelená:D Taková světle modrá nazelenkalá nějak tak:O:D

    OdpovědětVymazat