dubna 23, 2013

DIY : Ombre shorts


Tak pro vás mám slíbený návod na ombre shorts. Už dávno jsem si chtěla něco takového udělat, ale pořád jsem sama sebe přesvědčovala, že nemáme žádné savo a že vlastně nevím, jak to udělat. Ale vytahovala jsem si kraťasy a našla tyhle. Divně dlouhé (před rokem vyrobené ze starých kalhot), nezajímavé.. Napadlo mě je nějak oživit, a kdyby se to náhodou nepovedlo, bylo by to jedno.. Zkusíte si to taky? :)


Postup: Najdeme si buď kraťasy, nebo kalhoty, které si můžeme ustřihnout. Pak seženeme Savo. Je asi jedno jaké Savo. Dáme ho do nějakého rozprašovače a trošičku rozředíme s vodou. Čím méně vody, tím budou kraťasy bělejší. Já to dělala na dvakrát, protože poprvé jsem to měla málo bílé.. Je třeba, aby svítilo hodně sluníčka, aby se to vyšisovalo a taky rychle uschlo. Položíme kraťasy na chodník (lépe to dělat venku), nasadíme si rukavice a začneme stříhat kraťasy Savem. Začneme zespodu, protože tam to bude nejbělejší, radši víckrát na jednom místě. Pak výše a ještě výše. Necháme kraťasy na sluníčku asi hodinu (lépe déle), otočíme je a nastříkáme druhou stranu. Nezapomeňme potom kraťasy vyprat, hrozně to smrdí, navíc se v pračce pěkně potrhá ten konec. Tadá :)

6 komentářů:

  1. Úžasný , povedený , strašně ti sluší !
    A máš skvělou postavu !!!! :)) Zkusím to , ale asi až o prázdninách , vůbec nestíhám ... :D Napíšu si to ! :))) Dík !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyjo tak to by mě nenapadlo teda nikdy:D

    OdpovědětVymazat
  3. supeeeeeeer!!! ještě sehnat někde ty šortky do pasu :D

    OdpovědětVymazat