dubna 21, 2013

My Scrapbook: March + Cards for selling clothes

Cards for selling clothes
Pokud často prodáváte oblečení, zvlášť na votočvohozu, mohl by vás nadchnout tento inspirativní článek o kartičkách na posílání oblečení. Protože koho by nepotěšilo, kdyby se zakoupeným oblečením navíc přišla karta s přáním, ať vám ta věc sedí, ať se vám ke všemu hodí, apod.?

Fotky stránek v mém scrapbooku za měsíc březen.. Oslavili jsme moje narozeniny, byla jsem na nejlepším lyžáku, navštívili jsme soudní síň, s Hrdinou strávili den v Ostravě, sněhu bylo stále po kolena, starala jsm se o mimi, trávila čas s Kateřinkou a učila se.

4 komentáře:

  1. Ty kartičky jsou super! A abych pravdu řekla, nenapadlo by mě to =) P.S.: Vždycky mám větší radost, když si něco můžu předělat a nemusím to kupovat =)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych u scrapbooku nevydržela, vypadá to vážně zábavně, skvělý koníček, jenže já bych si nemohla pořád jen tisknout a tisknout fotky :-D

    OdpovědětVymazat
  3. tohle je fantastický!! Nádhera :)

    OdpovědětVymazat