května 03, 2013

Ridiculous. I like how it sounds.


Přijela sestra, yes! A půjčila mi do školy skvělou neonově-růžovou sukni. A tak jsem vytáhla svou dávno zapomenutou hello-kitty a vypadala jsem tak zvláště, asi jako před třemi lety, kdy jsem ještě milovala růžovou.. Taky mi včera přišel dáreček od Oasap, neb s nimi nově spolupracuji, hihí. Vybrala jsem si bílé volné triko a černé silonky se srdíčky. Brzy to jistě uvidíte v nějakém outfitu :) Užívám si poslední dny s mimi, nadávám na déšť, fotím kytky do herbáře a přesvědčuju se, že se nemusím učit. Jaké máte vztahy se svými sourozenci? :)

2 komentáře:

  1. jeej tak ten outfit vyzerá vážne dobre :) kitty mám tiež,len aj s telíčkom a už som ju teda riadne dlho nemala na sebe

    OdpovědětVymazat
  2. sukně je boží, a k nové spolupráci gratuluji
    už se těším až nám ukážeš ty silonky v outfitu)

    OdpovědětVymazat