června 21, 2013

And if I had the choice. Yeah - I'd always wanna be there. Those were the best days of my life.

Je takové vedro, že bych si nejraději utrhla ruku, aby mi na ni nebylo takové horko, fakt že jo. Navštívila mě dnes Kateřinka, neb se jde zítra stříhat (jo, fakt si chce tak krásné dlouhé vlasy ostříhat, ale já ji naprosto chápu, chce změnu, nic zvláštního), a tak jsem ji fotila, ať má něco napamátku. Mimo to jsem chtěla vyzkoušet vlasové nápisy, a tak zde máte fotku love-from-hair. Moc to nejde poznat co? Couž.. 

3 komentáře:

  1. škoda tých vlasov. ja po takých hrozne túžim a tak dúfam, že raz k takej dĺžke dostanem. u nás tiež bolo až príliš teplo, no momentálne sa počasie mení, prší a má sa vraj dosť ochladiť (fňuk)

    OdpovědětVymazat
  2. to hvězdné triko je nejvíc! Skoro lepší než mašličkové :-D

    OdpovědětVymazat
  3. kámoška má luxusní vlasy, mě by bylo strašně líto si je ostříhat :).

    OdpovědětVymazat