srpna 14, 2013

Draw my life.


Je to už dlouho, co jsem vám říkala, že dělám draw my life video. Nebylo to pro mě jednoduché, neb jsem videa nikdy nedělala, neumím briliantně anglicky a když jsem to video konečně vytvořila, youtube mi řekl, že jsem ukradla písničky, a tak to tam nemůže být.. Jsou to asi 2 měsíce, co jsem to dodělala, tak snad to bude fungovat.. Vím, že se v těchto videích mluví, já se rozhodla jen pro titulky (se kterými mi pomohl kamarád a jsem mu za to moc vděčná) a pěknou pohodovou hudbu ( The weepies - The world spins madly on, ty další 2 nefungujou, tak se nedivte, když tam najednou bude ticho, můžete si to stopnout, najít si na youtube: The Turtles - Elenore, The Beach Boys - Wouldn't it be nice a pokračujte). Tak ať se vám líbí :)

2 komentáře:

  1. Nejvíc nejlepší video na světě! Které mi bylo zatajeno! Luxusní!!! Nejlepší je Martínek s autíčkem :-DDD

    OdpovědětVymazat