prosince 15, 2013

Final dance.

Naše kolona se odehrála minulou neděli v kulturním domě našeho města. Výzdoba byla krásná, kapela střední, ale ti zpěváci opravdu krásně zpívali. Dokonce při písni Tichá noc zněl ten pan zpěvák opravdu jako Karel Gott. Na úplném začátku jsme nastoupili v polonéze na parket, kluci s růží v ruce, my s bílým kapesníčkem. Zatančili jsme pár základních tanců jako je waltz, valčík, polka, jive (ten mám ze všech nejraději), foxtrot a chachu, kterou jsem úplně pokazila. Vůbec jsem v tu chvíli nevěděla jak začít, pletla jsem nohy a vzpamatovala jsem se, až když Hrdina potichu řekl: chacha :D Poté jsme tančili se svými rodiči, já vzala na parket dědu, neb táta nechtěl ani za nic jít. Bylo nás tam asi tisíc, nedalo se vůbec hnout a děda byl stejně úplně zmatený, a tak jsme tančili, když ho budu citovat, šlapáka :D První část programu byla za námi a následovala vytoužená pauza.
V další části jsme si dávali navzájem v tanečním páru dárečky, dostala jsem něco tak úžasnýho, že tomu musím věnovat samostatný článek. Program pokračoval volným tancem, respektive, každý tančil, co chtěl. Já jsem si zatančila s pár spolužáky i s jednou kamarádkou :D Na úplném konci večera jsme nastoupili se svíčkami z jablek (dejme tomu) a celý tmavý sál zářil malými světýlky (poslední fotka), bylo to krásné. Cela kolona byla naprosto magnificent a děkuji všem, kteří se o to postarali ^^

ps. Jak se vám líbí moje šaty, které mi ušila babička? O:) Později přidám další fotky jen šatů a taky více detailů (kolem horního lemu jsou malé kamínky).

7 komentářů:

  1. Muselo to byť úúžasné! :) Veľmi ti to pasuje.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ušila babička? Ježiši, ty jsou krásný!!! Fakt nádherný a strašně ti to slušelo :-)
    Muselo to bejt úžasný a těšim se na to, až odhalíš, co to bylo za dárek:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty jsou opravdu nádherné :-)) A když já chodila do tanečních, taky bylo vždycky asi tak tisíc lidí, a na věnečku tak milion :D

    OdpovědětVymazat
  4. wow keby si nepovedala že ti to ušila babička tak na to sama určite neprídem sú super:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si věneček taky užila :)) Měla jsi krásný šaty a už jsem zvědavá na ten dárek! :D

    OdpovědětVymazat
  6. tie šaty sú úplne super! vyzeráš v nich ako princezná :)

    OdpovědětVymazat