ledna 21, 2014

Come on skinny love just last the year.

Původně jsem na tento týden vymyslela skvělé zajímavé a nevšední články, ale víte jak to bývá, když se můžete flákat. V pátek se uzavřely známky a tak když teď něco zkazíte, ještě máte půl roku na to, abyste to napravili. So what. A tak se flákám no. Dívám se na filmy a seriály, polehávám, cvičím, ale hlavně trávím víc času s mimi. Je hrozný roztomilouš. K těm smutnějším událostem- umřela moje ostružina (mobil Blackberry). Já vím, že je to možná hloupost, ale já si ten mobil vysnila a celé ty dva roky (předtím ho měl 2 roky táta, než mi ho konečně dal s tím, že má na něj moc velké prsty) jsme si neskutečně užili. Bohužel už má své nejlepší roka za sebou.. Možná tomu věnuju jeden článek. Uvidíme. Každopádně vám přeju, abyste se přestali stresovat a začli se pořádně flákat! :D



5 komentářů:

  1. Suckle on the hope in lite brassiere
    My my my - my my my
    My my my my... :3 :D
    Jinak to flákání ti hrozně závidím, já teď musím dohánět známky, u nás se uzavírají až 24. -_-
    A pěkný fotešky, ty ponožky jsou boží, úplně cítím, jak jsou heboučký :D

    OdpovědětVymazat
  2. já se taky flákám,když se konečně uzavřely známky:)) koukám na všechny díly seriálů,které jsem nestihla předtím shlédnout.

    OdpovědětVymazat
  3. No já se taky doslova s do písmene flákám, když marodím :D
    A jaký mobil si pořídíš teď ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. My teda ještě známky uzavřený nemáme, i když já už nic nepíšu a v podstatě se taky flákám :D RIP mobl! ;D

    OdpovědětVymazat
  5. nám se známky uzavírají až v pondělí.... ale já se stejně flákám .. i když budu mít děsný známky :D

    OdpovědětVymazat