ledna 19, 2014

difficult week 3

1| Proflákané nedělní dopoledne v peřinách po týdnu plném písemek -.- 2| Západy slunce při cestě ze školy, vlakem. 3| Sleduju jednu disney-ovku za druhou, tento týden - Herkules. 4| Furt nosím to samé, nevím proč. 5| 30 days Beach body challange, tak uvidíme (jsem v polovině plank challange a začala jsem ještě wall sit). 6| Jaktože máš modré triko?! :D  Vždy nosím bílé, ale tohle bylo tak hrozně malé, musela jsem si ho koupit. instagram|danielle_sheep

7 komentářů:

  1. Mám ráda tyhle tvoje příspěvky :-) Z tvých fotek na mě pokaždé působí něco tak hrozně uklidňujícího a přátelského :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :)) A navíc ti hrozně závidím, jak si hubená! :D

      Vymazat
    2. Jee, to jsem ráda, že se vám to líbí :3 a hubená, prosímtě -.- ale děkuju ^^

      Vymazat
  2. Já už se chci taky někdy dočkat dne, kdy se nebudu muset učit a budu se moct jen flákat!

    OdpovědětVymazat
  3. ty chceš schudnúť ak som to správne pochopila veď si super štíhla a to myslím smrteľne vážne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechci zhubnout ;) chci ,,zesílet" nebo jak to říct :D prostě být fit, chápeš.

      Vymazat