ledna 09, 2014

My Scrapbook : June + July

Na našem scrapbookovém webu si můžete prohlédnout stránky mého scrapbooku z června. V tomto měsíci jsem hodně nosila kraťasy, byli jsme s Hrdinou v zoo, přehršle jsme se museli učit, neb končil šk. rok, bylo horko, s Hrdinou jsme byli na pouti a koncertu No Name a dostala jsem foťáček ^^

V červenci jsem se flákala na sluníčku, byli jsme na rodinné dovolené po česku, hlídali jsme děti, navštívili jsme Prahu, Mladou Boleslav a Plzeň. Těšila jsem se ze společně strávených chvil se sestrou, bratrem a taky Kateřinkou, která měla již brzy odjet. To vše a více na našich sbookových stránkách our-scrapbook-diary.blogspot.cz

6 komentářů:

  1. veľmi pekné si veľmi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásný, taky bych mě to bavilo, ale myslím, že by to nevypadalo tak dobře :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi to líbí, ale já u ničeho nevydržím věčně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na co věčně? :P můžeš to dělat jak dlouho chceš :D

      Vymazat