března 09, 2014

adventurous week 10

1| Dostala jsem na narozeniny ikea ňamky, polovina už ani není na fotce. 2| V sobotu uspořádal děda obrovskou oslavu svých 80. narozenin, kde pozval celou rodinu. Já si vzala růžové šaty, ale byla tam taková zima, že jsem furt musela nosit bundu :/ 3| Kdo uhádne, kterou jsem si vybrala, získává zlatého bludišťáka. 4| Sestra mě vzala do Ovocného světozoru v Praze, dala jsem si cheesecake a malinový koktejl, ňami. 5| Prázdniny v Mladé Boleslavi. 6| Největší zážitek z Prahy je metro :D Další fotky na instagramu| danielle_sheep

3 komentáře:

  1. Haha, to s tím metrem je pravda! :D ňamky z Ikei jsou nej, u nás dýl jak hodinu neexistují! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Idem si kúpiť dobrôtky do Ikei!! A podľa mňa si si kúpila tú ružovú! :)

    Ema

    OdpovědětVymazat
  3. tiež si myslím a aj dúfam,že si si kúpila ružovú,je skvelá!

    OdpovědětVymazat