dubna 04, 2014

A byly tam tři dárky a tři chobotnice.

Jsem už pár dní nemocná a učit se mi nechce :D a tak peču. Chtěla jsem vyzkoušet některé recepty z té anglické kuchařky na cupcaky, co jsem dostala od slečny Francouzky na narozeniny. Bohužel se na většinu používá jako ozdoba nějaká ready-to-roll sugarpaste, nemá někdo tušení, co to je? :D Tak jsem si vybrala jedny medové, které se zdobily jen cukrovou polevou, která se mi moc nepovedla, pře podle mě prostě nejde zdobit sáčkem, ve kterém je dírka -.- Ale ty cupcaky byly luxusní. Ňami. Jako druhé jsem vyzkoušela tyto čokoládové. Do polevy se dává full-fat cream cheese, což je třeba Lučina. Trochu jsem se toho bála, ale je to strašně dobréé! :D Brzy se zde objeví recepty, ať si to můžete vyzkoušet také. Dělali jste někdy nějaké cupcaky? :)


ps. Kdo pozdá z jakého filmu je název článku, vyhrává zlatého bludišťáka.

1 komentář:

  1. Já dělám jenom muffiny (a upřímně jsem na tom závislá), takže bych recept klíďo uvítala! :) ňamy, vypadá to dobře! A promiň nemáš tušení, co je to ta pasta :D a neboj nejsi jediná, já s tím sáčkem taky neumím, vždycky mi tam toho polovina zůstane nebo jsem od toho celá špinavá :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat