dubna 12, 2014

Just that still sort of quiet. Like the sound of a page being turned in a book. Or a pause in a walk in the woods.




Sledujete někdo Kdo přežije? Plánuju se na to začít dívat, tak jestli to někdo znáte, dejte vědět, jak se vám to líbilo. Jsem takový seriálový typ. Na přátelé koukám, ikdyž žehlím :D Jaké jsou vaše oblíbené seriály? 

5 komentářů:

  1. No ty mě překvapuješ sestro, Kdo přežije? Já ti dám přece ty nejlepší typy, jaké série jsou ty nejlepší! A které můžeš klidně přeskočit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojoo, jenže já hlavně hledala nějakou, která se dá jednoduše stáhnout :P a to se ty novější dají :P

      Vymazat
  2. Takové mňamky! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. ňam, vypadá to suprově! :) Já mám asi nejradši Gossip girl, TVD a PLL :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je jak z kuchařky,krásné:)

    OdpovědětVymazat