června 25, 2014

Thame Park.

Jak už jsem psala, jeden den hned po příjezdu do Anglie, jsem strávila na panství Thame Park. Pracují tady jedni naši známí, kteří mě vyzvedli na aut. zastávce v High Wycombe, kde jsem dojela z letiště London Stansted asi ve 3 hodiny ráno.. Celý den jsem se na panství jen dívala z okna, ale večer, po pracovní době, jsme se šly s Esterkou projít po parcích a zahradách. Jsem velká fanynka seriálu Downton Abbey (vše se odehrává na jednom britském panství za doby první světové války), a tak si dovede představit, jak úžasné to pro mě bylo. Dost se to tomu totiž podobalo. Obrovská majestátní budova s přijezdovou cestou a s velkým výhledem na zahradu předtím vchodem. Zadní budovy pro ,,služebnictvo" a jeden domek trošku dál od všeho, pro hlavního zahradníka. Skleník s exotickými květinami, velké jezero s ostrůvky, zvláštní sochy, krásné aleje, mostky přes vodu, labutě, všechno porostlé růžemi a kaple obrovská jak kostel.











3 komentáře:

  1. To je fakt jak z DA!!!!♥ Miluju britská panství, fakt, že jo. Ach, lituju, že jsem se nenarodila tady:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě mrzí, že jsem se tu nenarodila :x je to tu naprosto super! A už jsem se zamilovala i do te naši malinké vesničky, však o tom bude ještě článek, jak jsem hledala tu velkou antickou stavbu a nemohla ji nikde najit :D Hledam nějake proti a napadá mě jen, že mě alespon nikdo nenutí učit se francuzsky :D a dneska mě z toho chladného počasí bolí hlava -.-

      Vymazat