července 30, 2014

Night in London centre.






Večerní (spíše noční, stáli jsme pod Big Benem o půlnoci a slyšeli bum, bum, bum.. aww) Londýn. Nemám slov ani více méně co dodat. Všude spousta lidí, hlasitá hudba, foťáky dělaly cvak cvak, jedli jsme čínské nudle z Take Away (:D) a já žasla. Amazing night London :)

6 komentářů:

  1. Krásné :3 Musí to být zážitek, takhle v noci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Londýn v noci má šíleně skvělou atmosféru, to je pravda. Taky se mi to moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak nádherné ♥ Můj sen zažít i noční Londýn.
    Doufám, že se mi podaří se tam v říjnu dostat a zažít to na vlastní oči :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oh, to je nádhera, nevím proč, ale ta poslední fotka mě nadchla! :)

    OdpovědětVymazat
  5. krása krása <33, umíš moc hezky fotit :)

    OdpovědětVymazat