srpna 07, 2014

I need Your Love like the desert needs the rain.

Jelikož už není škola, nemám volné středeční dopoledne, a tak ani mé nakupování není pravidelné. Většinou jdeme do města s holčičkou a to se nedá vůbec nic stíhat, protože chodí hrozně pomalu a hned je unavená a vzteklá a brečí.. Takže po dlouhé době souhrn, co jsem si koupila, asi to není všechno..

Pořídila jsem si konečně pěknou kabelku (New Look), jelikož jsem všude slevy, můžu si dovolit i něco jiného než Primark. Zato boty jsem si v tom Primarku koupila. Říkala jsem si, že lesklé střevíčky se stejně brzy zničí, a tak je to jedno. Jsou nádhernéé.

Konečně jsem si pořídila Oxfordskou mikinu! Chtěla jsem hoodie, tmavě modrou, né moc drahou, velikosti XS. Zřejmě není univerzitní, ale prošla jsem 20 obchodů a tato se mi líbila nejvíce :) Dále sušenky, banány, levné peanutbutter a černou obyčejnou podprsenku, kterou potřebuji pod šaty na sobotu.

Už je to déle, co jsem si taky koupila tento obyčejný batoh. Z té plátěné tašky už mě bolelo rameno. Uvidíme, jak bude držet, možná bych ho mohla nosit do školy.. A dneska jsem koupila asi nějakou věc pro Silvinku (sestra) a basic denim kraťasy.. Co jste si v poslední době pořídili vy? :)


4 komentáře:

  1. Jéje já toho mám :-D na příští týden chystám na blog video HAUL :-D a to jsem chtěla šetřit :-D ta kabelka je naprosto senzační, je tak krásná ♥ a zase jsi mi udělala chuť na sušenky :-D ještě k tomu tak pěkně barevné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný věci, úplně mě to naladilo na nakupování. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kraťasy jsou krásný a i ten batůžek! :) ahh burákový máslo!! ♥
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Tie topánočky!! ♥ ja som toho kúpila za leto celkom dosť, budem robiť na konci augusta niekedy haul, tak ak chceš, si vítaná :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat