srpna 01, 2014

London.

V neděli jsem byla dopoledne nakupovat s jednou ochotnou au pairkou na Oxford street. Hledala jsem jednoduché, černé, dlouhé šaty, našla je a navíc zažila nakupování, jaké ještě nikdy. Bylo tam asi tak milion lidí! Na kabitky jsem stála v řadě asi 25 minut, na pokladny asi 15. Ale člověk šel v řadě vlastně pořád. Vstoupili jste do obchodu a stáli jste v řadě na dívání se na to oblečení. Fakt. A navíc z toho neuvěřitelně bolely nohy! Šest hodin ve frontě. Fun.. Pak jsem ještě 4 hodiny chodila po Londýnském centru. Au au. puchýře. Ale bylo to krásnéé. Nejlepší. Od Big Ben k Trafalgar Square, skrz park k Buckingham palace až do Hyde Park. Skrz park, dále po Oxford street až na Piccadilli Cirkus, Chinatown a zpátky na Trafalgar Square. Ze všeho tady nejsou fotku, protože jsem to rozdělila na den a noc. Na poslední fotce už se dost stmívá a na té další bude už tma :)























3 komentáře:

  1. Ach, to je nádhera..až se mi hrozně zastesklo! A Hyde Park je nejmilovanější místo na světě:) Každopádně mně stačilo trávit jednou pět hodin v Primarku v Liverpoolu, fuj, neumím si představit ještě víc hodin a v Londýně.:D

    OdpovědětVymazat
  2. to je taková krása, to nakupování teda tolik ne-e ale fotky, zážitky, procházka ty se tak máš....♥

    OdpovědětVymazat
  3. 19. fotka je nejkrásnější !!

    OdpovědětVymazat