prosince 08, 2014

Final dance in Kopřivnice.


Nestíhám. Asi takhle vám to řeknu. Stále se něco děje. Škola je náročná a doma máme to nejroztomilejší mimi na světě, tak jsem většinu času s ním. Dvě soboty po sobě jsem se z toho koloběhu vymanila a šla jsem fotit na kolonu na Hukvaldy, a pak v Kopřivnici. Nádherný večer. Zatančila jsem si, užila focení, zasmála se se spolužáky, popovídala. Více takových chvil prosím.

I have to catch it up. Still is something going on. A school is difficult and we have the most cutest baby in our home so I am the most of the time with him. Two Saturdays in a row I took a break from the circle of life and went to two beautiful final dances in order to take pictures. One in Hukvaldy and one in Kopřivnice. Wonderful evening. I was dancing, enjoying taking pictures, talking and laughing with my classmates. More moments like these please.






3 komentáře:

  1. Úžasné fotky! :)
    Můžu se zeptat, není to na té 7 fotce Coco, která měla kdysi blog story of closet? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není :/ Letos na kolonu nešla. Coco má teď tak dlouhé vlasy, že to vůbec nemůže být ona :D

      Vymazat
  2. dobré fotky :)... a taky jsem se na několika fotkách našla :D :D.

    OdpovědětVymazat