ledna 10, 2015

Christmas in London - part 2/3












Další část fotek z Londýna o Vánocích. Tentokrát jich nemám tolik, takže to bude rychlé. Foťák jsem často nechávala doma, kvůli plné kartě (později jsem protřídila fotky a měla ještě trochu místa) a taky proto, že když jsem opouštěla dům, bylo to na celý den a foťák se pronese.. Každopádně se chystá video a to bude určitě peckovní. Myslela jsem, že bude mít 3 minuty, ale vidím to zatím tak na 10 :D

Another part of photos from Christmas in London. This time I don't have a lots of them, so it will be quick. I often used to leave my camera at home because of a full memory card (later I sorted pics and had a few more space there) and also because when I left the house it was for the whole day and the camare is not so light.. Anyway a video is being prepared and it's going to be terrific! I thought it would have around 3 minutes but now I can see it's going to have at least 10 :D

4 komentáře:

  1. fotky sú super a milujem tú atmosféru, čo z nich ide! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych tam jela! :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny

    OdpovědětVymazat
  3. to je super! Už jsem na ně koukala na FB, má to skvělou atmosféru.
    Mimochodem, jsem zpátky aktivně v blogovém světě :)

    OdpovědětVymazat