května 22, 2015

#ishareyourpassionforfood

I přesto, že další den jsem musela jít do školy, spala jsem před pár dny u KieuMy v jejich bytě v Ostravě. Flákaly jsme se, ale hlavně pekly, vařily a jedly, protože jsme food-lovers. Mrkvové cupcaky pro radost maturantů. Vysedávaly jsme tam až do večera a usmívaly se na zkoušené. Snad jim to trošku pomohlo. Upekly jsme si navíc brambory, lilek a cuketu a k tomu salát. Ňam. Ráno jsme si tradičně poslaly fotku snídaně, i když tentokrát byla stejná! :D
Pozn. Kdo mě sleduje na instagramu (danielle_sheep), jistě si všiml, že jsem začla přidávat hodně fotek jídla. Přidejte se ke mně s hashtagem #ishareyourpassionforfood, pokud sdílíte mou vášeň pro jídlo.

In spite of the fact that I had had to go to school the next day, I stayed over night at KieuMy's apartment in Ostrava. We were just hanging out and mainly cooking, baking and eating because we are food lovers. Carrot cupcakes for a joy of students who were doing the maturita exams. We were smiling at them till the evening, hope it helped at least a little bit. We also baked some potatoes, aubergine and courgette and made a salad. Yummy. In the morning we sent each other a picture of our breakfast, although we had the same one! :D
Note. Who follows my instagram (danielle_sheep), noticed that I started to upload a lot of pictures of food. Join me with hashtag #ishareyourpassionforfood if you share my passion for food.







1 komentář:

  1. Jej, ňami! Já teda tvoji vášeň rozhodně sdílím, vypadá to úžasně! :) Mě třeba jídlo kolikrát dokáže zvednout náladu! :D A kafe taky! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat