srpna 24, 2015

Tell me if you need a loving hand to help you fall asleep tonight.

Je příliš složíté a časově náročné tady běžně přidávat články. V Prestonu nemáme internet. Ale ani čas, abych si ty fotky připravila na kartu, a pak psala články na vesnici. Protože tady je zas složité s nimi pracovat a nemám je tu všechny, že. No. Není to sranda. Alespoň budu mít co přidávat, až budu doma. A hlavně se těším, až budu upravovat všechna ta videa!
Dneska začíná poslední týden v Anglii a já už se vážně těším domů. Víkend byl parádní. Flákali jsme se. Včera jsem ještě dořešila vše ve městě, dokoupila dárky, co mi chyběly a ještě jsme stihli výlet do Lancasteru a Morecambe, což je pěkné místo u moře. Ale začlo pršet, takže jsme byli trochu zklamaní. Večer jsem ještě pekla kuře na zelí pro Fishe, ať se má alespoň dva dny moc fajn i beze mě (muhehe), protože já jsem od rána zase na vesnici. Posledních 5 dní práce. Doufám, že mě v pátek vezmou domů dost brzy, abych stihla všechno pěkně sbalit, naplánovat vše na odjezd v sobotu, jít na zkoušku do sboru, protože v sobotu se zapojujeme do programu. Mládež vede celý den a zpíváme s holkama písničku Still v angličtině i češtině. Hihi. Jsem je to naučila. Nejvtipněji vyslovují ,,bouře, přijde a hříchu" :D Snad to bude na videu. A taky hrajeme ve scénce. Já alkoholika a Fish svůdníka. No. Bude to legrace. Vyjíždíme v sobotu před 3 odpoledne. Letíme o půl šesté. Pak vlakem z Blavy do Břeclavi a do Ostravy, kde budeme ve 2 v noci a tatínek nás vezme domů. Těším se.

Žádné komentáře:

Okomentovat