prosince 08, 2015

TRIP : York part 2/2 + VIDEO

Druhá část fotek z úžasného Yorku.. Tam jsme dokonce navštívili i slavný Dangeon (=podsvětí), což byl taková středověká strašidelná show. Bylo to příšerné. Ještě, že jsem všemu, co říkali, nerozuměla. Měla jsem o tom trochu jiné představy. Bylo to šílené. Jsem asi strašpytel, ale pro mě tohle prostě není -.- Hledali jsme univerzitu, která nakonec stejně nestála za nic, ale google maps někdy nejsou tak spolehlivé. Místo parků jsem míjeli hřbitov, a pak i zahrádkářskou osadu. Což bylo vlastně parádní, protože to jsem v Anglii ještě neviděla. Skvělé.

Second part of pictures from York.. There we even visited the famouse Dangeon which is a Middleage scary show. It was terrible. I am glad I didn't understand everything they said. My expectations were so different. It was crazy. I am probably a chicken but it is not my cup of tea -.- We were looking for the university, which in the end wasn't worth it, but google maps are not so reliable. Instead of parks we were passing by cemetery and garden colony. Which was great because I've never seen it before in England. Amazing.

















Žádné komentáře:

Okomentovat