ledna 19, 2016

Last week in the UK.

Last week in the UK, I was already so tired of everything what was happening around me, I wasn't coming up with any great ideas for games or anything like that. Girls were doing their things, I was doing mine. In general we were the whole day on our tablets and that was all. Haha. Eat. Youtube. Play game. Eat. Youtube. Play game. And so on. It was raining. In summer. So what.. One day Mr Fish came to visit us in the village and that day I hurt my foot so badly, I wasn't sure I could walk. We supposed to leave the country in 2 days. Thanks to God my foot was on Saturday okey and I was able to travel as normal person not as a weirdo.. Anyway. On Friday I packed all my things, said goodbye to the host family and they gave me a lift to Preston.

Poslední týdne ve VB jsem už byla tak vyčerpaná ze všeho, co se tam dělo, že jsem neměla žádné nápady na zábavu a hry. Holky si dělaly svoje, já taky. Vlastně jsme si každá vzaly svůj tablet a celý den byly na něm. Jídlo. Youtube. Hry. A znovu. A znovu. Pršelo. V létě. Tak co.. Jeden den nás na vesnici navštívil Fish a ten den jsem si strašně narazila nohu a nemohla skoro chodit. Měli jsme odjíždět za dva dny. Díky Bohu byla noha v sobotu v pohodě a já mohla cestovat jako normální člověk, né jako mrzák.. Každopádně. V pátek jsem si sbalila všechny věci, rozloučila se s hostitelskou rodinou, která mě odvezla do Prestonu.










Žádné komentáře:

Okomentovat