ledna 21, 2016

We are going home.

Devátý týden se naplnil a my naposledy večeři v Prestonu, balili se, v sobotu se zapojili do programu ve sboře, jeli na letiště v Liverpoolu a odletěli domů. No. Domů. Letěli jsme to Bratislavy, pak vlakem do Břeclavi a do Ostravy.. U mě doma jsme byli asi po 16 hodinách cestování. Podívejte se na video z posledního týdne i cesty domů.

Nineth week passed and we were having the last dinner in Preston, packed up, on Saturday we participated in the Youth day program in a church, went to Liverpool airport and left the country. Not home really. We lended in Bratislava then took a train to Břeclav and Ostrava and we got to my place after 16 hours of travelling. Watch the video about the last week and the journey home.






1 komentář:

  1. Nakrmila jsem ti rybičky :-D Jinak fotky jsou moc krásné a další video kterému jsem musela dát palce nahoru, už jen za ten pocit (jako bych cestovala já) které mi to video dodává při koukání na něj ;-)

    OdpovědětVymazat