října 30, 2011

What I want catch before I die.




























7 komentářů:

  1. Jé, konečně jsem zašla na tvůj blog. Je užasný. :) Asi taky nějakej takovej seznam udělám...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Potkat Cartmana? Zajímavý.:D Já bych radši Butterse.:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný blog! A úžasná článek! Možná se nechám "inspirovat", nevadí? :))

    OdpovědětVymazat
  4. Linda : kenny je taky super, butters je ucho :D :D ale cartman je prostě nejvíc! :D ,,Cartmane, dej mi bonbon" ,,počkat, ne nemam tu žadnej židovskej.." :D:D
    christie : pod do toho, to neni muj napad ;) je to z we ♥ it, ale udělala jsem si svoje obrazky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. krásny článok úžasné fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odpověděla bych ti na blog, ale zřejmě asi žádný nemáš :(( škoda.. děkuju :D jestli chci vidět ufo? já nevím, byla by to sranda :D:D zatím se mi z toho splnily jen 2 přání.. tak uvidíme jestli aspoň ty reálné dokážu :D jako třeba naučit se na kytaru, přečíst víc než 5 knih, mít bílou myšku nebo se naučím na kytaru.. jee to by bylo fajn :D škoda, že nemáš ten blog, zajímalo by mě jaké přání by byly u tebe :)

      Vymazat