ledna 18, 2014

All those days chasing down a daydream. All those years living in a blur. All that time never truly seeing things the way they were.

Za půl roku, co mám tohoto krasavce, se mi nastřádalo spousta nepoužitelných, forfun, téměř stejných fotek se mnou v zrcadle. Říkala jsem si, že je jednou dám všechny dohromady a ten čas konečně nadešel. Jak už jsem říkala, je to půl roku a my spolu zažili spoustu krásných chvil, které jsem si mohla uchovat navždy. Děkuju.
Ráda bych i poděkovala vám všem, kteří mě stále sledujete a někteří se i sdílíte se svými názory na mé příspěvky. Omlouvám se, že moc nekomentuju, ale na vaše blogy se dívám! ^^ Nechť toho spolu prožijeme ještě spoustu.

9 komentářů:

  1. boží! já doufám, že se canonu taky jednou dočkám:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee jakej je to Canon? Já mám tyhle zrcadlovky ráda,baví mě a nepřipadaj mi všechny stejný. Ta s colou:D♥

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je ale fotek! Moc se těším, až já dostanu v květnu svého Nikoňáka :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je super nápad urobiť koláž z takýchto fotiek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že se netvářím tak přizvláštněle jen já :-D máme všechny stejný výraz v téhle pozici :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Heh, tisíc fotek a ani na jedné nejde vidět kolikátka to je :D Každopádně téhle Canon vášni rozumím, sama s ním fotím.. ale přiznám se, že takovouhle fotku nemám ani jednu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. canon eos 1100D, no ;D ne? proč? to mě baví nejvíc :DD

      Vymazat