srpna 28, 2013

Project 365, Step by step.


Tento rok jsem opět dělala projekt Den za dnem, ale trochu jinak než o znáte a i trochu jinak než před rokem. Minulý rok jsem se denně fotila a vznikl z toho jeden velký obraz s 366 fotkami. Jde na nich vidět, jak se měnil můj styl oblékaní a vlasů, a také jaký fotoaparát jsem používala. Tento rok jsem fotila svoje nohy. A tak jde poznat, kdy byla zima, kdy léto. Dokonce se se mnou i někdy někdo vyfotil. Další projekt plánuju rozjet od nového roku. Ještě nevím, co to bude, ale jistě to bude zajímavé..

6 komentářů:

  1. wow! je to úžasné! muselo byť dosť zložité vytvoriť koláž z toľkých fotiek

    OdpovědětVymazat
  2. wááááu ! tak toto je užasný nápad :)
    páčia sa mi samozrejme obe nápady, aj ten minuloročný sa ti veľmi vydaril :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat