ledna 07, 2014

Christmas night, another figh. Tears we cried a flood.

Poslední den před Vánoci se na naší škole pořádá Vánoční laťka, jde o soutěž v přeskakování laťky (nebo její podlézání a letos se dokonce přetahovalo s provazem) mezi třídami vyššího gymplu, ale aby to nebyla jen sportovní záležitost, mezi přeskakováním předvádí každá třída nějakou scénku/tanec na určité téma. Letos to byli Super-hrdinové. My si nakonec vybrali Batmana s Jokerem. I přesto, že jsme třída, která se nikdy nechce domluvit a furt jsou s námi problémy, myslím, že jsem to zvládli dost dobře, díky slečnám, které se toho ujaly :) Ve zkratce šlo spíš o takovou umělecky ztvárněnou scénku, pře níž se vůbec nemluvilo. Unesli jsme Batmana (kterého zahrála naše paní učitelka) a na oslavu toho jsme zatančily vánoční tanec na píseň Let it snow a rozhazovali bonbony, z čehož byli všichni nadšeni :D Nejvíc mě na takových akcích baví, že se těch pár lidí, co jsou ochotni něco dělat, vždycky tak nějak stmelí dohromady. Měli jsme pomalovaný ,,xichty" a byla to fakt legrace.. Máte ve škole taky podobné akce?







3 komentáře:

  1. Parádní Jokerové, to by mě nenapadlo, že může být taková zábava ve škole:D

    OdpovědětVymazat
  2. U nás ve škole se vždycky poslední den před Vánoci hraje nějaký turnaj mezi třídami a také musíme mít celá třída převlek, tento rok jsme měli 30. léta, ale chyběla jsem :)
    Mě by třeba takové téma nenapadlo, takže bomba! :)

    OdpovědětVymazat