ledna 05, 2014

holiday week 1

1| Den s Hrdinou, miluju jejich stromeček. 2| Pátek večer a sledování nového Big Bangu s bratrem, sooo funny (nejlepší scéna). 3| Silvestrovské kino se slečnou Francouzskou, Frozen. 4| Zkouším druhé pyžamko, co jsem dostala na Vánoce. 5| Cesta autobusem za Hrdinou, slunce, nový svetřík a Coldplay ♫ 6| Silvestr nad Štramberkem s bratrem a nejlepším dětským šampusem. instagram| danielle_sheep

Rozhodla jsem se začít s novým rokem i nový typ článků a to weeks. Nechala jsem se inspirovat Amy Valentine (což je blogerka, pro kterou teď hořím nejvíce) a jejími Sunday Summary. Snad to dodržím a přidám takových článků alespoň 52. Chtěla bych, aby každý týden měl jiný název, ale pokud nebude nijak vyjímečný, bude prostě ordinary/usual. Tak ať se vám líbí.

2 komentáře:

  1. Jee stromeček..chybí mi Vánoce!
    Big Bang mám taky ráda a ten nápad na články je super:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad na článek ;) Coldplay :) Haha Big Bang :) ♥

    OdpovědětVymazat