ledna 24, 2014

When the storms of winter come, starless nights will come again.

Ptali jste se, co za mobil si pořídím, když moje ostružina umřela. Vůbec jsem nečekala, že to bude tak rychlé. Starý, ale stále fungující Sony Ericson jsem používala jen jeden den, myslela jsem, že nový mobil dostanu někdy.. časem, ale táta se rozhodl, že se koupí hned. Kvůli bodům v t-mobilu, možná kvůli mým blížícím se narozeninám, kdo ví. Přiznám se, že mobilům vůbec nerozumím, a tak jsem vybírala jen podle vzhledu, ostatní parametry kontroloval táta.. Abych to zkrátila, vybrala jsem si Alcatel onetouch Star. Vyhovuje mi velikost, hranatost a ten celistvý displej je skvělý. Jste spokojeni se svým mobilem nebo byste si přáli nový? Pokud ano, napište mi jaký :)

ps. Ten článek o ostružině určitě ještě udělám, ale nedávno tu byl ten s canonem tisíckrát v zrcadle a já to plánuju udělat nějak podobně, tak ať tu není furt to samé.

5 komentářů:

  1. připomíná mi iphona :)
    já mám htc one v, už docela dlouho, ale miluju ho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo, holky, taky mi přijde jak iphone :D to je kvůli toho amoled displeje, mělo by na něj být vidět, ikdyž svítí slunce, tak uvidíme na jaře :D

      Vymazat
  2. Tento má moje kamarádka a nemůže si ho vynachválit ;-) rozhodně sis vybrala dobře ;-) já od vánoc vlastním Samsung S3 mini a je to můj miláček ;-) taky nejsem bůh ví jaký znalec přes mobily,..ale přítel vybral dobře co se týče i designu tak mě dostal ;-) též jsem nečekala že bych mobil dostala :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Trošku vypadá jak iPhone :D ale je krásnej, já mám Samsung Galaxy Trend a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mobil by jsem také chtěla nový i když mi tento stávající funguje, nic víc nepotřebuji a proto dám na narozeniny přednost novému foťáku :) Ale je moc hezký, doufej, že tě nerozbije do týdne :D

    OdpovědětVymazat