září 12, 2015

If only you could love me sometimes.

Pár detailů z konce 5. týdne, kdy moje hostitelská rodina odjela už ve čtvrtek na dovolenou, já se dostala dříve domů a mohla jsem jít s Fishem na fotbal. Nakonec nehrál, ale i tak to byla zajímavá podívaná. Hlavně Cess po všech strašlivě řval :D Pátek jsem strávila ve městě, protože Fish pracoval. A v sobotu jsme šli jako vždy do místního sboru (církve), což jsou ty fotky s červenými židlemi. Skvělí lidé. Chybí mi.

Few details from the end of the fifth week when my host family left for holidays already on thursday so I got home a bit earlier. So I could go to watch a football match. Mr Fish didn't play at the end but still it was a nice experience. Mainly Cess was funny when he yelled :D I spent Friday in the city centre since Mr Fish was working. And on Saturday we went to the local church as always which you can see in those pics with red chairs. Great people. I miss them.







Žádné komentáře:

Okomentovat